Äntligen!

Jobbat har vi gjort!
 
 
Sen åkte vi till Netto men där stod det på stor skylt: "Vi tar inte emot kontokort för att det är ett stort kabelbrott någonstans!" Hepp då var det bara att åka till kontoret och det gjorde vi.
Vi pratade med chefen och sen åkte vi hem.
 
Jag satt hemma en stund sen gick jag till stan för att köpa en jacka. Det var flera år sen jag köpte mig en lite snyggare jacka. 
 
 
Får jag lov att presentera min nya RÖDA jacka! Jag hade bara pikétröja under när jag tog kort men guuud så varm jag blev. Jag fotade och fotade!
 
 
Och fotade lite till..
 
 
En lite längre jacka men känner jag för att visa er min jeansröv så gör jag det också!
 
 
 
Ja det var allt för nu. Hoppas ni också varit ute i det fina höstvädret idag, helt gudomligt vackert!
 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

hahahahaha tack för den sista bilden! it made my day ;)

2012-10-12 @ 18:20:56
URL: http://dreamsaboutlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback