Förlåt faster

 
29 september fick jag en blomma av min faster för att jag fyllde år ni vet. Den var finare då så att säga. Den var mycket finare men jag har varnat folk att inte köpa blommor till mig just för att jag glömmer av dom. Detta är den enda blomman i min lägenhet. Den åker ut imorgon. Förlåt faster och när jag ändå ber om ursäkt kan jag tala om att brodyrduken jag fick på min 40-årsdag som du tyckte jag skulle brodera...den ligger någonstans helt orörd. Jag gillar inte brodyrdukar! Det är lite "hej Agda 87" över såna!
 
Jag har haft kaffebesök idag, alltid lika trevligt så att säga. Mycket skratt, mycket babbel och mycket..ja mycket annat.
 
Imorgon är det lön, jippie! Då ska jag köpa yougurt att ha till frukost till jobbet, jag är så jävla trött på mackhelveten nu, jag kan spy på dom, ja det kan jag! 
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback