Lördag var det ja!

Ja idag är det ju lördag, en lördag jag såg fram emot att få sova ut på. När klockan var 6.50 vaknade jag, gick på toaletten och rastade Doris. Tänkte somna om men se det gick inte för sig det. Det gick inte att somna om, det gick inte att bara lägga sitt tryne ner i kudden och låta drömmarna ta över. Hepp! Jag låg till kl 8 sen gick jag upp, bytte sand i katternas lådor och satte upp nya gardiner i sovrummet.
 
Där kunde jag gått och lagt mig igen men icke, jag fortsatte med att diska, damma lite och dammsög hela lägenheten! Jätteskönt visserligen, jo det är det fan för nu kan man slappa resten av dagen! 
 
Ikväll blir det lite häng med Ewa och vi ska dricka öl och snacka massa goja, kanske det blir utgång, det får kvällen utvisa liksom. Därför har jag nu också bytt i sängarna för man vet inte vem man tar hem när hjärnan inte är vid sina normala bruk. Ja okej, det är en enda jag skulle ta hem isåfall men vet inte om hon ska ut, vet inte om hon känner för det heller, det får tiden utvisa det också! Först och främst ska jag njuta av lördagen och att jag gjort lite nytta på min fritid.
 
Igår när mina smaklökar var tillbaka gjorde jag en skitgod kycklinggryta, den var himmelsk! Eller också var det för att jag för första gången på 2 veckor kände vad det smakade.
 
Hoppas att ni får en helt underbar lördag för det ska jag ha! Livet leker kan man säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback