Trevlig lördag!

Ja då har besöket från igår åkt hem. Igår hade vi det riktigt mysigt med mat, vin och sång. Idag blev det inget av det. Men maten..ja den var säkert god men som ni vet så känner jag inte ett smack vad nåt smakar men besöket sa att det var gott men lite smaklöst...vad ska JAG säga om det då?? 
 
Här kommer det ett kort på maten.
 
 
Okej, jag hade 3 öl också så jag tog en öl till maten som ni..ja som ni ser!
 
Sen blev vi så mätta så vi spelade lite spel som besöket hade med.
 
Okej, jag förlorade men det var enbart för att hon började och gick ut först sen kom jag! Jo det är sant! Hur många vi var? Eh..två.
 
Sen blev det musik på hög nivå, vin och mys. Vi somnade 5 imorse och vaknade runt 8. Inte många timmars sömn där inte. Blir nog att tryna kudden skettidigt ikväll istället!
 
Imorgon är det jobb igen, var fan tog helgen vägen eller?
 
Ha en underbar söndagseftermiddag och kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback