Underbar höstdag

Jag var till ICA förut och jag hade solglasögon! När hände det sist? Det var rätt skönt ute men det som slog mig. Färgerna, höstens alla färger, så fint, så fint att det nästan tog andan ur mig. Kan ha med att göra att jag har svårt att andas överlag just nu men så var det!
 
Om nu min dotter hade gått på dagis så hade jag säkerligen haft halva lägenheten med olika höstlöv nu. Hon var sån. Eller stenar! "Titta mamma vilken fin sten!" Trots att den såg ut exakt som alla andra stenar hon släpade hem. En gång när jag skulle tvätta hennes jacka så hittade jag 4 kottar och 20 stenar i olika storlekar. Det hade kostat mig en ny tvättmaskin om det där kom i den, var så säkra!
 
Idag blir det inte fest, det blir lite alkohol på två. Ingen utgång utan middag och bara umgås. Såna helger behövs, man ger varann energi på ett eller annat sätt...eller fler om vi vill det! Eller också gör vi av med energin vi hade innan. Mycket möjligt!
 
Så nu blir det inga fler inlägg idag utan jag återkommer imorgon. Hoppas ni får en helt jävla underbar lördag, precis som jag med all säkerligen kommer att få.
 
Hej!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jag har alltid solbrillor jag :)

Hoppas du får en underbar lördagsafton nu Puss!

2012-10-06 @ 18:28:43
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback