Välkommen lördag!

Igår gick ögonen i kors så pass att jag gick och la mig 23.08. Vaknade 5.24 av att jag hade ont i ryggen, var pinknödig så jag snubblade ut till toan. Mötte Iza som trodde att det var en helt jävla vanlig vardag fast då hade jag ju försovit mig i såfall för på vardagar går jag upp 4.30. När jag sa att det var lördag och att hon kunde gå och lägga sig igen gjorde hon faktiskt det. Den katten kan svenska!
 
Jag somnade väl efter 10 minuter, vaknade emellanåt av att ryggen värkte, jag la mig åt andra hållet och så höll jag på.
 
Kl 8 vaknade jag sista gången och runt 9 fick jag ett sms: "Tack för inatt, du var skön, vill du ses igen? Puss"
 
Hade jag nu varit onykter igår, varit på krogen och haft förjävla många minnesluckor så hade jag haft svår ångest idag men jag var hemma, drack inte en droppe och minns allt! Bruden eller grabben hade fått fel nummer alltså men jag fick mig ett gott skratt. 
 
Idag är det tvättstuga och sen får en se vad man ska hitta på. Städa blir det i alla fall och sen som sagt..får en se!
 
Vad ska ni hitta på för kul då?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Min dag ser ut ungefär som din. - Förutom det där med texten i SMS:et då... :D
Vaknade också i den där tiden, och sedan låg jag mest och vred och vände mig, men somnade visst till sist i alla fall. - Tills jag också blev väckt av ett SMS, men inte alls liks skojigt som ditt. :D
Nu har jag putsat lite på några fönster som såg för jävliga ut, och så ska jag ladda en maskin tvätt.
Dammsugaren ska väl också få jobba lite, men sen skiter jag i fler sysslor tror jag...
I kväll blir det Så mycket bättre. - På tv i alla fall. ;)

2012-10-27 @ 14:35:48
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback