En bra dag

Idag när jag kom till jobbet så hade jag ett paket liggandes på "Utropstecknets" bänk, jag öppnade med stora ögon. Kunde det vara en Samsung Galaxy 3, en bil eller ett vipkort till min favvokrog? Jag kikade i paketet och...två splitter nya arbetsbyxor och två sketnya v-ringade, cerise t-shirtar! Woho! Doris ska inte behöva frysa längre då det är två stora hål mellan benen i mina gamla byxor. Jag tog på mig dom och dom passade perfekt!
 
Jag plockade ihop lite saker och åkte utanför stan för att städa. Det var uppskattat, dom hade längtat tills jag kom, dom skulle ju för bövelen få städat! Jag städade och pratade med dom i 2 timmar medan dom satt tillbakalutade och drack kaffe och höll ett öga ut mot gården, dom måste göra det förstår ni!
 
När jag var klar så..ja..jag åkte..till kontoret och mötte en ung kille som fixat vår tredje tvättmaskin, han sken upp när han såg mig och sa att den nu gick att köra. Gud så bra för det har bara tagit några veckor! 
 
När jag stod och väntade..näe vänta..jag satt och väntade på bussen med näsan i mobilen. Då körde "Utropstecknet" in och hämtade upp mig. Vi åkte och fikade på ett fik (jo det är sant). Jag köpte detta! 
 
Det var gott. Sen gick vi, i bilen på väg hem kände jag efter i mina fickor efter min mobil, jag kände den inte! "Utropstecknet" ringde och vi hörde inget, vi åkte tillbaka och min kompis som jobbar där tittade snett på mig och sa att den hade vrålat skithögt och hon och hennes kollega hade ingen aning om hur dom stängde av den. Bra att dom inte slängde den i backen för att få tyst på den då.
 
Jag har diskat, städat skithuset och jag har...äh jag ljuger. Jag har suttit framför datorn sen jag kom hem. Nej nu ljög jag igen för jag var iväg med Ewa till ICA för hon skulle storhandla. En del har det bra som får barnbidrag, det var NÅGRA år sen jag fick det!
 
Hon skickade förövrigt ut ett foto av mig från i fredags..då jag sjöng i en avstängd mikrofon! Titta!
 
 
Mörkt och håller stenhårt i ölen, det är viktigt förstår ni!
 
Nu ska jag diska, allt porslin är typ slut och sen ska jag nog..ja..göra nåt annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback