Freeeeeeedaaaaag!!

Ja denna fredagen var ungefär som förra fredagen fast med kollegan på sista stället då. 
 
Det var jobb och mer jobb och ännu mer jobb. Så ser mina veckor ut ungefär.
 
Denna helgen blir det ingen utgång, får inte lön förrän på tisdag och dom är efterlängtade. På måndag kommer min älskade dotter "hem" och hälsar på i 6 dagar. Ska bli så jävla underbart! Jag jobbar ju som vanligt men slutar tidigt på tisdagar och torsdagar så det blir nog bra ändå. Nu känns det jättelängesen jag träffade henne och det var det ju..typ. 2 månader sen faktiskt. Hon har inte varit hemma på 4 månader så självklart sitter hon inte hemma med mamma hela tiden, nej för bövelen, hon har ju massa vänner i stan som bara längtar efter att få rå om henne och umgås. Jag längtar i alla fall!
 
Förresten så firar hon och hennes sambo 1 år idag, grattis gullungar! Ni är så fina ihop så, bästa och underbaraste! <3
 
Jag njuter av att det är fredag, även om jag trivs förjävla bra och vi får stående ovationer nästan varje dag så är det allt gött att det är helg nu så man kan ladda batterierna för en ny vecka.
 
Nästa vecka kanske jag kan berätta nåt mer, nåt som jag inte får yppa än, men när allt är klart så får ni också veta, okej? Bra!
 
Ha en trevlig fredag alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: unkipunki

Så har jag äntligen hittat dig igen, förstår inte hur det gick till när jag tappade dig.

Ha en skön helg!

2012-09-22 @ 14:45:17
URL: http://unkipunkis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback