Lördag!

Inatt somnade jag runt 1, jag som trodde jag skulle somna tidigt men icke! Imorse vaknade jag 6.30, jag gick upp på toaletten och sen gick jag och la mig igen, gick in på Twitter och läste lite och somnade om. Drömde om en kompis mamma som var hennes mamma i drömmen men inte i verkligheten. Hon hade 3 hundar som alla morrade åt mig. Jag gillade Jack Russel innan men inte nu kan man säga! Det riktigt blixtrade i deras ögon när dom såg mig. Riktigt otäckt var det.
 
Jag sov till kl 9 och låg kvar ett tag, gick sen upp (jo det är sant) och donade lite. Gick in på Facebook och kommenterade lite folk och sen..ja sen blev jag sittande där i några timmar. Tog en dusch och gick med en kompis till systemet. Ikväll blir det fest, dels för att fira att första veckan av uppdraget är gjord och sen vill jag träffa folk!
 
Så jag ska till polarn sen och sen blir vi väl lite berusade och vrålar till Noicelåtar eller nåt, som vanligt alltså.
 
Så skönt att det är helg, jag har varit stel hela dan och med ömmande fötter men det är då man vet att man har jobbat sketmöe!
 
Sitt inte uppe och vänta utan gå och lägg er ikväll och så ses vi i morgon då? Bra! Hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback