Mysdag

Ja imorse var det som vanligt ett ställe på schemat. Ett ställe som blir alltmer lättstädat eftersom vi i en månad städat arslet av oss på alla ställen. Nu städar vi lite utöver det vanliga. Ja som, utsidan av dörrar, insidan av densamme, bakom element, flugskit på väggar (jodå..så är det)..och ja, väggar överlag! Det känns skönt att man kan ta sånt nu för den vanliga städningen går som på räls. Dom verkar hålla efter bra själva, dom vill väl belöna oss med nåt kan jag tänka mig! Tack för det!
 
När vi hade varit på kontoret och lämnat in det smutsiga blev jag hemskjutsad av kollegan. Hemma väntade dottern som hade diskat, gjort i ordning, städat lite i badrummet och fixade sig för att träffa ännu en kompis som hon inte träffat på 4 månader. 
 
Då fick jag kaffebesök. Det var trevligt. Det var ett tag sen hon var hemma hos mig nu så det var extra mysigt att ha henne här. Vi tittade på Top Model eller nåt sånt. Hon drack kaffe och jag...ja drack inte ett skit!
 
Sen åkte hon hem och jag fixade lite till. Ikväll ska jag och dottern som inte ens vill äta ost för att det är så fett äta pizza från hennes favoritpizzeria. Sa jag att hon tyckte att ost är för fett? Jodåsåatteeee, hon är lite rolig min dotter.
 
Igår satt vi i soffan medan hon frös arslet av sig. Det är kallt i mitt vardagsrum.
 
 
Hon somnade lite och när hon vaknade sa jag att hon kunde gå in på mitt trådlösa internet i sin mobil, hon gjordet! Där sitter hon med sin snygga och bästa Samsung Galaxy S3, en sån jag vill ha, japp. Så är det nån som vill ge mig en sån i födelsedagspresent så varsågoda! Jag tar tacksamt emot den! Ja ba så ni vet...liksom!
 
Vi skrattade och hade kul som alltid, hon har ju min humor så tacka fan för att vi hade kul! Jag trivs att ha henne hemma. Hon sov förövrigt i soffan och sov som en gris, inte så konstigt om hon sovit 5 timmar på två dygn. Jag råkade tappa skohornet i golvet imorse, trodde att jag skulle få en utskällning men hon hade inte ens hört det. Tack!
 
I förrgår hade jag besöksrekord på bloggen, låg på 4:e plats av 1964 bloggar i kategorin HBTQ på Bloggportalen. Det var kul! Vad jag gjorde för att få det? Jag la ju ut kort där jag strippade, har ni inte sett dom? Va?? Näe okej. Jag skrev ju om den avlidne Nicklas Hocker. Många sörjer honom det märks. Vila i frid igen Nicklas! Du kunde ha blivit en stor artist i framtiden. Rocka röven av alla i himlen nu <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback