Riktigt kul!

Förlåt för att jag inte skrev nåt blogginlägg igår men det var fullt upp hele dan!
 
Igår firade vi min underbara pappa som fyllde 70. Det var god mat och dryck!
 
 
Eftersom jag städade hela dan igår för att jag och dottern skulle ha förfest så blev det inte av att vi åt nåt så detta var mer än uppskattat faktiskt.
Sen var det sång av brorsdottern 10 år. Hon har en enormt bra sångröst så det kom några tårar från oss alla tror jag bestämt.
 
Förfesten här var också asrolig. 7 tjejer som vrålade till musiken och fulla blev vi. Sen gick vi ut på varsitt håll jag och dottern och möttes hemma sen. En kompis till henne sov över och jag hade med mig nån hem också som gick kl 6 imorse. Trevligt så!
 
Idag fyller jag år by the way. Grattis till mig då. Hurra hurra hurra!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Doris

Grattis även här, jag har återvänt till bloggvärlden så nu ska jag läsa på lite hos dig ;-).
Sköt om dig, kram.

Svar: Oh va kul :) Tack och kram
tillganglig.blogg.se

2012-09-30 @ 19:02:46
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

ETT STORT GRATTIS TILL DIG IGEN SUNE GUMMAN :)

Svar: Tack gumman! :)
tillganglig.blogg.se

2012-09-30 @ 22:35:37
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback