Sovmorgon!

När jag vaknade 6.30 och det var ljust ute. DEN känslan, DEN känslan då man trodde man försovit sig. Jag slet av mig masken, fastnade i täcket, höll på att snubbla så jag hamnade med fejset rätt in i fönsterbrädan, fick upp näven och tog emot. Reflexerna är det fan inget fel på vill jag lova!
 
Sen kom jag ju på att jag hade sovmorgon, 2 timmars sovmorgon, DEN är fan inte ful ett skit ska jag säga! Jag öppnade dörren och in for två katter som skällde ut mig efter noter, herregud, dom hade fått vänta hela 2 timmar, katastrof! Dom kan ju missa nåt som händer på gatan nedanför liksom, DET är fan mer än katastrof.
Jag öppnade den där jävla balkongdörren och klev in i duschen. Tog på mig och satte mig vid datorn en stund. Kollade runt lite här och var och sen tog jag på mig arbetskläderna och gick till bussen.
 
Denna syn är fan inte fel när man står där och försöker urskilja vilken buss som är den jag ska kliva på, det är ju inte det! Det var jag och två som stod där och blinkade bort tårar från solen som sken rätt in i ögonen på oss. Men sol liksom, när var det det sist jag stod där och gäspade? Sketlängesen!
 
Idag hade jag bara ett ställe, jag jobbade själv. Jag åkte dit och 15 skitiga karlar mötte mig. Några av dom glodde lite mer, trodde ett tag att jag glömt ta på mig bh men nej det hade jag ju inte. Dom är bara inte så vana att se tjejer så att säga! Sen att jag är mer grabbig än flera andra hör inte hit. Jag har bröst, jag har en mutta någonstans under byxorna. Det är det som räknas...tydligen.
 
Jag städade, fejade, dammade, gnodde, slet ihjäl mig och sen när jag var klar så åkte jag och belönade mig med en sån här!
 
Detta hör inte till vanligheterna mina damer och herrar. Men jag hart hört att den ska vara så jävla god så jag kunde inte motstå den. Den fullkomligt skrek SUUUNE! Jag är lite lättpåverkad när folk vill ha mig så ja..jag köpte den. 20 kr, som hittat alltså! Sen åkte jag till jobbet och lämnade av moppar och annat. Sen blev jag hemskjutsad. Det kan man bli om man har ett sånt jobb som jag...tydligen.
 
Nu har jag mumsat i mig den och den var himmelsk! Men det ska inte bli en vana, nu är jag på god väg ner i vikt så nu ska jag inte uppåt, nej för bövelen!
 
Förresten ska jag klippa mig kl 15, det ska bli....skoj.
 
Ha en sketfin torsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback