Tisdagen hela dan!

Imorse var jag inte säker på vart bussen skulle gå då hållplatsen flyttats. Jag gick därför ner till resecentrum för att gå på där, kom på för en stund sen att jag inte heller idag kollat upp vart hållplatsen är så det får bli att jag går ner till samma ställe igen. Om dom börjat gräva på den ordinarie? Hepp, inte så mycket som en sketen skråma har dom gjort! När ska det ske då? I den här stan vet man aldrig.
 
Idag åkte vi lite tidigare till jobbet, vi var så tidiga att huset inte ens hade öppet. Vi satte oss utanför så min kollega fick röka för där vi skulle vara är det rökfritt. Sen gick vi uppåt då. Det var grönt ljus hela vägen till vår städskrubb, nu känner dom igen oss så vi slipper stå och trycka på knappar för att få komma in. Sånt är kul.
 
Det är inte skitigt längre så det gick i en rasande fart, det känns alltid som att vi har missat massa rum men det är ju att vi och dom håller efter så då kan det gå fort.
 
Vi fick även beröm här. "Ni gör ett väldigt bra jobb här tjejer!" Sånt är kul och man blev minst 2 mm längre. (Förslitningar i ryggen så jag kan nog inte bli längre). Sen var klockan så lite att vi åkte till Netto för att handla lite, sen vidare till kontoret. Satt i en halvtimme och pratade med chefen och en annan lite högre upp. Dom frågade om vi ville ha kaffe men hepp, jag dricker ju inte det då! Sen fick vi gå hem, eller jag i alla fall, kollegan åkte nog till annat ställe, "det mäktiga huset" ni vet.
 
Sen sov jag en stund, var tröttare när jag vaknade och hade halva örngottet i käften.
 
Tisdagen har varit bra, kanon faktiskt, skitbra, japp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback