Jodå jag lever!

Nu har jag inte bloggat på 4 dagar och ni ba: "Nu har ho la ändå gått och dött eller träffat nån riktig heting som hon inte kan va ifrån ens 10 minuter för att blogga!" 
 
Jag har varken eller. Hetingen träffade jag för länge sen. Men det är inte därför jag inte har bloggat. Bloggen är inte prio 1 längre..ni har märkt det ja.
 
Jag har jobbat och jag har fått sån jävla energi, lite av en duracellkanin förstår ni. Jag har inte sovit när jag kommit hem på hela veckan. Jag har legat och försökt men det har bara spritt i kroppen på mig och då har jag antingen gått upp och skurat skithuset, städat ur skåp, torkat spis under, över, baksidan, sidan eller nån annan jävla sak. Någon smittar av sig!
 
Idag fick jag vara med om nåt jag aldrig varit med om och det hoppas jag att jag aldrig gör heller men det var en erfarenhet och det ligger tydligen i avtalet på jobbet att vi ska göra så ja, det är bara att gilla läget...tydligen. Om vi får nåt extra för det? Hepp inte en krona tror jag. Det är sekretess så jag skriver inget mer om det hela.
 
Idag blev jag bjuden på frukost på favoritfiket!
 
 
Det var innan vi fick erfara att vi har ett rätt snuskigt jobb ibland. Tur jag fick i mig det där. 
 
Vid 18.30 kom ett besök och hon lagade mat till oss.
 
 
Ytterfilé, potatisgratäng, sallad och en sketstark sås, jag tog inte mycket och tur var väl det för annars hade jag nu suttit på skithuset och bloggat. Hon tog massor och inte ens hon ville ha det, annars kan hon typ svälja ett pepparkar eller nåt. Men det andra var sketgott! 
 
Eftersom hon ska upp och jobba imorgon blev det ingen alkohol så vi drack krusbärsdricka med jordgubbar i. DET knullade fan i munnen ska ni veta!
 
 
Sen blev det efterrätt men det fick jag inte med på bild....liksom.
 
Sen åkte hon hem och jag satte mig ner för att skriva detta jävla blogginlägg så nu har jag gjort det. Bra va?! Vad jag ska göra imorgon? Ja ni, lever duracellkaninen i mig så lär jag väl städa igen. Jag får nog fan sluta umgås med den som smittat mig för det här är ju inte normalt för att vara jag liksom. Eller också umgås jag mer med henne..och efter det har jag säkert både tapetserat alla rum plus lagt in nya golv. 
 
Japp, det var väl allt för nu och denna vecka kanske. Bli inte sura om jag inte bloggar på ett par dagar bara. Jag mår bra, inget fel på mig. Jag har bara ett liv!
 
Ha en sketfin helg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Skönt och kul att läsa ett inlägg av dig igen! Skulle behöva dig/duracellkaninen här. Ett par veckor sådär. Jösses så fint det skulle bli :) Nä, skojar, men skulle behöva din energi! Kram på dig!

2013-02-22 @ 23:23:38
Postat av: Doris

Skönt att höra att du lever och har det bra, får gärna smitta mig med lite av din energi ...
Sköt om dig, kram

2013-02-23 @ 05:45:47
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Britt

Jag skulle behöva bli smittad av Duracell-bacillen.

2013-02-24 @ 22:27:35
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback