Planeringen är färdig

Sådär då är Alla hjärtansdagen färdigplanerad.
 
Jag börjar med att hämta henne med häst och vagn. Jag överräcker ett fång rosor som hon älskar. Sätter bindel för hennes ögon och sen skenar hästfan och det är då..ja det är då vi inte har en aning om vart vi ska nån av oss.
 
När hästjäveln har skenat färdigt så tar jag av bindeln..om jag hunnit ifatt vill säga. Hoppas att vi hamnat på ett ställe som vi båda gillar, gör vi inte det så..ja då är det inte mycket att göra åt. Jag har tält med mig och det sätter jag upp...om jag nu minns hur man gör annars får vi väl ha den där skiten över oss bara i en hög.
 
Sen äter vi min egenhändigt gjorda korv, det är vad hon tror, jag har köpt den på ICA, men henne kan man lura till månen och tillbaka så det spelar ingen roll. Sen sitter vi där och det är då jag säger..att det är kallt och då skiter vi i hästfan och går hem till mig och färdigställer dagen där och sen..ja det är då vi vet vart vi är i alla fall. ♥
 
Ni ser att jag planerat allt i detalj va? Jag är en romantiker på hög nivå förstår ni. Detta kommer bli hur bra som helst. Jag ska bara se till att få tag på en hästjävel som faktiskt skenar också! Det är det svåra liksom!
 
Det var längesen jag fick nåt på Alla hjärtans dag så jag förväntar mig ingenting faktiskt. Det är bäst så. Jag kanske till och med får rosfånget tillbaka vad vet jag, hon kanske tycker synd om mig och kastar dom i ansiktet..ja så jag river upp hela det på alla taggar liksom. Snällt tycker jag.
 
Jag tycker att man inte ska behöva ha en speciell dag för det där, tycker man om någon så ska man visa det varje dag, det gör jag! Gör det ni också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback