Strålande lördag!

Idag känns det som lördag, det ÄR lördag och så här fint har vi det.
 
 
 
Underbara blå himmel, underbara barmark och helt underbara lördag!
 
Ikväll blir det till att gå till kompisen som fyllt 45, det är ju inte sol då eftersom..ja..solen har ju gått ner då liksom men det är väl kallt så man slipper ha hela Vänern flytandes på sin kropp för min vinterjacka är mer än varm, den är kokhet! Väl värt pengarna, har aldrig frusit i den och kommer la aldrig göra det om jag så går i bar överkropp. Nu tänker jag ju inte göra det ikväll för jag vill ju komma in och rocka röven!
 
7-8 galna brudar på ett dansgolv, det är vi det! Roligt ska det bli och jag är så glad att vi sammanstrålat. Det var ju tyvärr tack vare Ewa, annars hade vi aldrig träffats så här tror jag. Hon är länken till oss helt klart.
 
Har ni fint väder?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback