Älskar min mobil!

 
 
 
Ja jag vet, jag tjötar kanske om min mobil till folk jag känner men då kan ju ni hoppa över detta inlägg då för bövelen! Ni kan sticka en halsduk till ert kommande barnbarn, diska eller varför inte städa?! 
 
Sen jag fick denna på julafton av min dotter har jag varit rätt upptagen. Jag har inte varit rastlös en enda gång, jag har inte varit sysslolös, jag har inte varit osocial alls. För det är med denna jag kan vara social på olika ställen. 
 
Den förra mobilen gick inte att uppgradera så jag kunde inte spela alla dom där spelen som alla andra hade, nu när jag har dom där spelen som alla andra har....så har dom tröttnat. Tack för det! Jag ba: "Nån som vill spela Ruzzle med mig?" Alla ba: "Men åååh Sune, så ute du är!" Tack för den!
 
Men jag älskar kameran i den här, jag älskar också apparna som gör korten finare med effekter och annat. Jag älskar också spelen, att jag inte behöver sätta på min dator så fort jag går upp. Jag behöver inte längre ta med den till vardagsrummet när jag ska se på teve, det räcker gott med min mobil! UTOM när jag ska blogga för den appen suger mer än nåt annat. Så då får jag i alla fall sätta på datorn men jag behöver inte göra det så fort jag vaknat liksom.
 
Och visst fan tycker ni att det är trevligare med bilder i min blogg nu va? Snygga bilder, skarpare bilder och framför allt att...ja..att det inte är på mig!
 
Jag känner mig för en gångs skull inne med min mobil. Det har jag varit förut i och för sig. När den gamla 3310:an kom så köpte jag den för 1900 kr för att min gamla gick sönder och jag var tvungen att ha en. Det är ju inte klokt. Idag får du kanske en 50-lapp för den.
 
Så är ni lite osäker på vad ni ska köpa för mobil så säger jag bara SAMSUNG GALAXY S3! 
 
Var längesen jag slängde in ett foto på Iza och Nogger va? Då gör jag det nu.
 
 
Detta tog jag när jag låg kvar i sängen på nyårsdagen. Jag som hade kommit hem på morgonen och sov 3 timmar och dom som typ sov hela nyårsafton såg fan tröttare ut än mig!
 
Hoppas att ni haft en kanondag för det har nog jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback