Då vare helg igen!

Det känns faktiskt som att man jobbat hela veckan för vi har bara varit två stycken i 3 dagar men det har gått bra.
 
Vi jobbade idag också, japp. 
 
Efter jobbet skulle jag försöka flirta till mig en ny insats till min hörapparat för den råkade jag trampa sönder för några månader sen och nu illvrålar den så fort nån kommer i närheten, tror den är lite folkskygg.
 
Jag var där en halvtimme innan jag skulle in.
 
 
Jag trodde i min enfald att jag skulle sitta där och glo på Facebook och Twitter, tji fick jag när det visade sig att det inte fanns någon som helst täckning där jag satt, så det fick bli lite spel på mobilen bara.
 
Tji fick jag igen då jag inte fick någon ny insats förrän jag hade gjort mig av med mina vaxproppar i båda öronen! Däremot så frågade hon om jag använde mycket hårspray..eh ja. Den var sketblank och det tog henne 10 minuter att göra rent den. Sprayet täpper till en del hål så det kan även vara det som tjuter. Vi får la se när raringen kommer för det är då jag märker att den tjuter och hon med såklart!
 
Sen äntligen kunde jag få åka hemåt. Jag gick in på ICA och köpte kattsand så dom kan skita glatt igen. Jag bytte så fort jag kom hem och la mig sen och sov en stund, det blev 40 minuter, sen låg jag och spelade på mobilen i 1.5 timme.
 
När jag kom upp och tände i vardagsrummet så såg jag en väldigt ledsen blomma.
 
 
Den fick åka samma väg som alla andra miljoner blommor jag inte heller kunde göra glada igen. Jag har tre stycken kvar så det är sketlugnt faktiskt!
 
Förresten! Ni vet...stoltheten då man nyser sketkraftigt samtidigt som man är sketkissnödig och det är torrt i trosan..DEN! 
 
Ha en finemang fredag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback