Henry suger skitbra!

Idag var det extra segt att gå upp, jag slutade nog inte att jäspa förrän jag kom hem och hade sovit i 1.5 timme. 
 
Vi jobbade på som vanligt sen när det första stället var klart så packade vi om och tog lunch.
 
 
Årets första semla! Jag älskar semlor men jag måste hålla igen inför beach 2015 eller nåt. Det var gott!
 
Sen åkte vi till andra stället. Vår dammsugare har varit trasig i ca 5 veckor och vi är inte så där jättesugna på att hålla i den trasiga slangen som går in i den hårda delen av röret liksom, inte alls faktiskt men vi fick nog och skämdes som hundar när deras två mattor i entrén såg ut som hej kom och hjälp mig med både barr, grus, småsten och annat skit så vi fick med oss Henry idag!
 
 
 
Han ser lite oseriös ut men i de lugnaste vatten ni vet! Den andra dammsugaren sög som en nybörjare, Henry däremot, han har vart med förr han! Jävlar vad han sög bra, flera i personalen beundrade hans framfart och när han var klar så fanns det inte ett gruskorn kvar i dom där jävla mattorna! Heja Henry! Han fick sen stå i ett förråd ihop med målarfärg och andra suspekta saker. Han kommer att få suga 3 gånger i veckan, fler Henry åt folket!
 
Sen har jag bytt mobilnummer..ja ni har ju inte det andra, i alla fall inte flera av er. Nu byter jag helt och går till en annan operatör så nu kan ju idioter fortsätta att kontakta mig på andra numret om dom vill för jag lär inte vara tillgänglig mohaha. Sen har jag blockat okända nummer så dom som nu kommer fram till mig..ja dom får jag varken sms eller samtal ifrån..mohaha (igen).
 
Idag är det onsdag och...ja, det är en veckodag mitt i veckan!
 
 
Ha det kaniners därute.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Duktig Henry ju! Fan semla vill jag ha ju!!

2013-01-10 @ 13:39:28
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback