Tre generationer

Inatt har jag verkligen sovit som en potta med skit. Ont i ryggen som helvete, vaknade runt 2 och var så pinknödig att hade någon bara petat på pisseblåsan så hade det kommit i sängen och..pink vill vi inte ha där. Jag stapplade upp och gick och la mig, vände och vred på mig, vaknade när dottern gjorde detsamma och sen var jag som en död sill kl 7 när jag skulle upp, jag försökte smyga mig upp men då vaknade dottern och jag fick tända, TACK! 
 
Jag åkte iväg till jobbet och sen..ja sen jobbade jag och sen blev jag hemskjutsad. När jag kom hem frågade jag dottern som låg och sov men vaknade..om hon ville ha semla till frukost. Jag hade föreställt mig en massa förmaningar i form av..ja..att man minsann inte kan äta semla till frukost! Men svaret blev ett högt JAAAA! O...kej. 
 
 
Den var jättegod faktiskt! Sen hoppade hon in i duschen och jag diskade. Några timmar senare var vi hos mina föräldrar och åt middag. Dottern har inte träffat dom sen i julas och eftersom hon nu ska träffa massa folk dom här dagarna så var det bara denna stund som hon hade tid att träffa sina morföräldrar.
 
 
Ryggbiff med potatis blev det! Dottern sa till pappas fru: "Det är inte skäggbiff då?" Pappas fru tittade på henne och sa bara: "Hehe näe". Det blev inte så utvecklat det där. Glad över att dottern inte förklarade vad hon menade där faktiskt. Det hade inte blivit så aptitligt resten av middagen då...liksom.
 
Sen blev det blåbärspaj men jag hann äta upp innan jag tänkte att jag skulle fota och en tom tallrik är ju inte så kul att fota även om jag har gjort det ett par gånger på skoj.
 
Sen var det som vanligt när jag kommer dit. Datorn! Dom skaffade dator för en si sådär 7 år sen. Om dom kan den? Hepp inte ett skit, så kan vi säga! Denna gång ville frun i huset ha hjälp med att hitta word för det hade hon minsann laddat ner. Jag letade...letade igen....sökte med ljus, lykta, ficklampa, stearinljus och andra saker som lyser men hittade inget någonstans! Men laddat ner det hade hon minsann men visste inte var det la sig. Jag kan säga så här..DET FANNS INGET JÄVLA WORD NÅGONSTANS I DEN JÄVLA DATORN!! Sen var det bra med det. Vad har man barn till om dom inte kan hjälpa dom med en dator dom inte förstår? Ingen aning.
 
Sen skjutsade pappa hem oss för jag skulle börja tvätta och dottern åka till en kompis i några timmar innan hon sen åkte vidare till nästa kompis för att sova över. Imorgon sover hon över till den första kompisen som hon var hos några timmar. Hennes dotter skulle vara hos mormor imorgon så därför ville dom träffas idag. Hon fick ett jättefint armband som nu hade på sig när hon kom hem för att hämta kläder. 
 
Jag är klar med tvätten och inatt kommer jag sova som en dö fisk, kommer inte ändra ställning på hela natta och jag kommer vakna med en rygg som inte är av denna värld men jag ska banne mig få sova naken! JAPP! Det är fan bingo på den!
 
 

Kommentarer
Postat av: BajsMalin

Jag saaa ju att ni inte skulle leka med elden!! :P Vilken tur du har som har så snälla föräldrar!

2013-01-31 @ 19:50:29
Postat av: BajsMalin

ökloi.0öm01_nimkl1







1'''''




1

3,023,

/ Sa lilleman. Har ni något språk jag inte fått tagit del av?

2013-01-31 @ 19:52:37
Postat av: Fnulan

Hur jävla schysst är det att lägga in såna bilder och prata mat så man dreglar värre än en labrador... Va fan nu dör jag om jag inte får en semla!!!

2013-01-31 @ 22:30:38
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback