Hur ligger det till?

I fredags ringde ju jag SJ och skrev sen det HÄR inlägget. Hela helgen och igår hade jag sån ångest över att jag inte hade råd med något bara för att jag var tvungen att punga ut 1883 kr på nya biljetter. Det sög verkligen getarsle.

Damen på SJ sa ju att det skulle ta 3-4 veckor innan jag fick tillbaka pengarna för dom gamla biljetterna. Idag tittade jag på kontot. HERREGUD efter 4 dagar är pengarna på kontot! Snabba bud där eller? Undrar om damen jag pratade med ringde upp till Östersund och berättade min historia om hur jag överhuvudtaget kunde åka till Sundsvall, om mina underbara vänner och att hon hörde på mig att jag var gråtfärdig över alltihop, hon måste fan ha gjort det eller också finns det någon på SJ reklamation som läser min blogg för så här kort tid efter brukar inte pengarna finnas på kontot det är jag nästan säker på.

TACK SJ, tack!

Idag skulle jag förövrigt vilja ha 28 timmar på det här dygnet, jag har hur mycket som helst att göra. Jenny sa att jag inte ens behöver ha med egen tandborste, jag skulle få låna hennes, snällt eller vad? Japp!

Nu dags att dra sig mot jobbet och beta av 4 timmar av dygnets 24. Ha det!



Kommentarer
Postat av: Martina

Ibland ska man banne mig ha tur alltså!

2011-08-31 @ 09:53:16
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback